marți, 22 iunie 2010

Too Bored

22.06.2010
Ora 22:22

Incep sa scriu pentru ca ma plictisesc .. nu stiu ce va iesi din povestea asta pentru ca in creierul meu este o liniste totala acum , gandurile imi sunt potolite si de salata nu mai am bani ! :))


.. Mda am stat 10 minute cu mainile la ceafa si cu capul in sus , ochii aruncati pe perete si nu mi'a venit nici o idee , sunt intr'o stare prea chill acum si nu ma pot concentra , ma duc sa pedepsesc o tigara dandu'i foc , o sa postez din nou cand sunt fresh ! Aveti grija de voi

2 comentarii:

  1. hmmm... in orice mini secunda a acestei vieti gandim ceva sau simtit ceva:)...nu pot sa cred ca la ora 22:22 pe data de 22.06.2010 tu nu simteai si nu gandeai nimic... daca ar fi fost asa...inseamna ca esti numai un om ce cauta doar miracolele acestei lumi...scrie despre ce simti si nu te gandi...oare ce vor crede ceilalti:)

    RăspundețiȘtergere