miercuri, 30 iunie 2010

Vreau..

Ora : 00:26
30-iunie-2010

Este tarziu ... nu am stare ... nu am somn , vreau sa ma descarc undeva si simt ca aici este locul ideal. Incep prin a scrie aceste cuvinte : Am nevoie de un prieten , am nevoie de o imbratisare calduroasa ,am nevoie de cineva care sa ma trezeasca din cosmarul acesta infinit, am nevoie de ceva frumos , as manca o prajiturica , as bea un suc , mi'as rula un cui , as pleca la mare , as iesi sa ma plimb de nebun pe strazi , as vrea ca totul sa fie ca in filme , vreau sa inchid ochii si cand ii deschid sa fie pace si armonie , vreau ca toti prietenii mei sa fie fericiti , vreau ca lumea sa nu mai fie asa o javra , vreau sa ma trezesc si sa stiu ca te am langa mine , vreau sa te pot iubi cum te'am iubit si inainte , vreau sa nu mai pun atatea la suflet , vreau sa fiu si eu indiferent ca altii , vreau sa nu imi mai pese de nimic , vreau sa nu se mai puna atatea intrebari , uneori vreau sa fiu invizibil , vreau sa vad ce gandesc unii , vreau ca uneori sa nu fiu bagat in seama , mai vreau totusi sa treaca timpul mai incet , sa ma bucur de prieteni buni pe care ii am ( F,B,A,M,K,A) daca te intrebi ce sunt iti spun eu . Sunt initialele unor oameni pe care ii iubesc si tin la ei , ei sunt prietenii mei care m'au ajutat sa trec prin situatii mai grele , care m-au facut sa zambesc si m'au facut sa'i iubesc . Ei sunt totul pentru mine si daca i'as pierde as regreta enorm . Mai vreau sa dau timpul inapoi sa pot repara lucruri , sa'mi analizez cuvintele si sa fie totul bine ...

Acum tot ce vreau este sa trag un pui de somn , sperand ca maine va fi mai bine !!! Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu