miercuri, 30 iunie 2010

Ce imi place ?

Imi place :


- Sa scriu

- Sa fotografiez

- Sa iubesc

- Sa ascult muzica

- Sa rad

- Sa fiu vesel

- Sa calatoresc

- Sa profit de ocazie

- Sa fac miscare

- Sa ascult parerea altora trecuti prin viata

- Sa dau sfaturi

- Sa imi ajut prietenii

- Sa imi petrec timpul alaturi de ei

- Sa discut

- Sa citesc

- Sa fiu un prieten bun

- Sa intru in inima ta

- Sa fiu indrumat

- Sa stiu ca exista cineva acolo

- Sa stiu ca pentru tine pot fi un iubit special , un amic special , un frate special

- Sa fiu diferit

- Sa fiu spontan

- Sa fiu inventiv

- Sa joc fotbal

- Sa lucrez

- Sa imi ajut parintii

- Sa fac curat

- Sa stiu ca am prieteni care tin la mine

- Sa fiu un om iubit

- Sa ma fac iubit de altii

- Sa socializez

- Sa dau peste provocari

- Sa comfrunt provocarile

- Sa fiu perfectionist

- Sa glumesc

- Si cel mai important IMI PLACE VIATA ! iar acei 5 prieteni din postul de mai jos stiu cum sa mi'o faca mai frumoasa !

Un comentariu:

  1. imi place :

    sa critic
    sa injur oamenii
    sa stau la pc
    sa mananc
    sa scriu
    sa ma razbun
    sa pun la cale comploturi
    si sa agresez oamenii

    RăspundețiȘtergere