joi, 24 iunie 2010

Azi nu ! Si nici maine ! Poate la salariu :))



De tot ce e perfect ne plictisim si tot ce nu'i perfect nu ne convine , orice am face si oricum am pune problema nimic nu ne place , suntem niste fiintze foarte complexe si foarte complexate de prostia noastra ,sfatul meu .. Tine-ti prietenii aproape dusmanii si mai aproape si nu fugi de iubire , daca iubesti viata, si ea te va iubi pe tine , asa ca deschide-ti ochii si orizontul , castigul e numai al tau . Suntem un popor de oameni ingamfatzi si cu nasul pe sus , nu o sa avem nimic de castigat decat alti prieteni ingamfatzi si cu nasul pe sus . Incearca sa fii normal , sa iubesti , sa fii iubit , sa glumesti , si sa te distrezi cat mai poti , ca vorba aia si toata lumea o stie : distreaza'te maine poate te impiedici de o banana si iti spargi capu si mori ! Fii tu cel care face toata lumea fericita , fi unic si fi inventiv , timpul iti va oferii de toate fara sa iti dai seama ...

2 comentarii:

  1. Intotdeauna am vrut sa fiu o persoana optimista dar realitatea m`a impiedicat si mi`a strivit visul.Cu cat vedeam mai multa saracie si mai multi oameni tristi cu atata mi se parea mai imposibil.

    RăspundețiȘtergere