vineri, 25 iunie 2010

24.06.2010 O zii " maro " la propriu :))

Ma trezesc eu dimineata nush ce prostii bla bla mananc k imi era putin foame asta in jur de 8 si apoi ma bag in pat mai dorm pana la 11 :)) ... asa totu bine si frumos .. in jur de 2 sau 3 parca ma suna o prietena Iulia , ma intreaba daca merg la narghilea Eu , Ioana , Ea ( Iulia ) si prietenul ei Pingu .. zic bine hai k vin sa vad de ce bani pot face rost :)) si dracu sa ma ia ca ma blestemat careva cred :)) , vin in casa ca eram cu catelu afara , fac dush , ma imbrac si plec , merg ce merg cu capu in pamant imi aprindeam o tsigara dintr'o data ZBUF cu picioru drept dau in ditamai cacat-u de caine :)) era moale si logik k nu se lua .. mi sa intins pe tot adidasu m'am gandit ce naiba fac ?:)) hai sa ma duc acasa bag cheile in usa mi se rupe cheia de pe breloc .. in fine imi sterg adidasu plec din nou ajung akl ne intalnim ne pupam , bla bla mergem la narghilea .. cand sa coboram ne'a stropit unu de sus nush ce era , cafea sau ceva .. era maro in orice caz .. :)) pt ca am vazut apoi pata pe tricou cand am ajuns acasa . Ies de la metrou cand sa imi scot pachetu de tsigari mi se rupe si asta , deci nu stiu ce sa intamplat azi ca am avut o zii MARO ! sa zic asa :)) .. in fine ideea e ca m'am distrat , si sper ca v'ati distrat si voi citind ! :))

Un comentariu: